Наше місцезнаходження

Корисні посилання

http://www.mon.gov.ua/ - МОН України

 

http://www.glukhiv.net/index.php/bt - Глухівська міська рада

 

http://www.solnet.ee/parents/index.html - Дитячий портал "Сонечко"

http://glukhiv-osvita.gov.ua/ відділ освіти Глухівської міської ради

https://drive.google.com/drive/folders/17WyqkFFJdQ2CPVPjR65VM7gx4x1ogJ4D - ІКТ за блоками

 

 

 

 

 

Ющенко Ольга Миколаївна

логопед

     За останні 20 років екологія та соціум в Україні разюче змінилися, що надзвичайно сильно вплинуло на здоров’я, вищі психічні функції людини. Діти , випереджаючи свій вік, відстають у таких важливих напрямках розвитку , як психофункціональний, емоційний, комунікативний.

       Неможливо переоцінити знання мови та мовлення  в житті людини. Своєчасно сформована  мовленнєва компетентність у дошкільному віці – складова цілісної особистості дитини . головна умова  майбутнього  життєвого успіху ,  психологічного комфорту.

       Виправлення мовлення діяльність надзвичайно специфічна. Вона потребує  від дитини свідомої активності наполегливості, систематичної роботи на результат. А він з’являється не відразу і не в такому вигляді, якого дитина очікує. Відтоді, коли діти пішли до школи з шести років, контингент дітей , які мають порушення звуковимови, автоматично помолодшав. Батьки дошколярика, якому ще нема 5 років,  переймаються тим, що в дитини неправильна звуковимова.

 

Чому дитина погано говорить?

Відповідь на це не може бути однозначною. На все є свої причини. Це може

бути:

- невідповідність до вікових можливостей дитини (якщо у 2 роки дитина замінює звук «ш» на звук «с);

- брак уваги, що приділяється зі сторони дорослих на розвиток мовлення дитини, якщо батьки  зводять на мінімум звичайне спілкування;

- наявність анатомічних вад (вовча паща, коротка або зрощена під’язикова вуздечка, неправильний прикус);

порушення слуху( загального або фонемного);

- порушення з боку нервової системи;

- двомовність в сім’ї (діти плутаються у безлічі схожих звуків, оскільки в різних мовах за одними й тими самими буквами часто приховуються різні звуки, тому діти користуються більше тим звуком, який легше вимовляється);

- наявність меншої дитини в сім’ї (старша дитина , бажаючи також стати маленькою, починає наслідувати меншу).

   Всі перелічені причини  постерігаються лише у 30% дітей із порушеною мовою. А у решти дітей - елементарна м’язова незрілість мовленнєвого апарату, недостатня його рухливість і пластичність.

 

 

Артикуляційна гімнастика для малят.docx
Microsoft Word документ 17.8 KB